خانما این شیشه شیر خوبه ؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من بیبی لند طرح اونت دارم اونم خوبه
ولی سر شیشه رو خودم اونت خریدم

بی بی لند خوبه ولی طرح اونتشو بگیر

من یک شب داشتم صبح پرتش دادم

آره منم دارم راضیم

من تا حالا ۴تا خریدم هر۴تاش بی بی لند هسن

منم دارم خوبه

من داشتم راضی نبودم

این مارک و دارم راضی ام

من شیشه شیر دخترم همین منکه خیلی راضیم

سوال های مرتبط

مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ مامان 🎂🍁𝕣ꪮꫝꪖꪑ ۷ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان محمدحسین💙 مامان محمدحسین💙 ۵ ماهگی
مامان فرشته ناز مامان فرشته ناز ۳ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان ستین مامان ستین ۱۰ ماهگی
مامان مهراد🐣💙 مامان مهراد🐣💙 ۴ ماهگی
مامان فرشته مامان فرشته ۳ ماهگی