سلام مامانا این شیشه شیر خوبه؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عالی.

من از این میگردم پیدا نمیکنم😩

عالیعععععععععع👍👍👍👍👍👍👍👍

شیر زیاد میاد ازش

عالیه مال پسر منم از اینه

عالیه سه تاشو دارم

خیلی خوبه مال پسر منم همینه

یکم زیاد ازش شیر میاد باید مواظب باشی نپره تو گلوش

آره خوبه

من همینو دارم خوبه

عالیه منم از همین واسه پسرم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان آروکو💙🫀 مامان آروکو💙🫀 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۱۲ ماهگی
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان دیانا مامان دیانا ۷ ماهگی
مامان ژیوان💙 مامان ژیوان💙 ۳ ماهگی