دونفر از آشناها گرفتن برای نوزادشون.هیچ کدوم از بچه ها اینو قبول نکردن
بدون اون نیش استفاده میکنم اوکیه
اونت بگیر اینا خوب نیستن
اره من استفاده میکنم خیلی خوبه
نی داخلش و درآوردم
اصلا بدرد نمیخوره دخترم نتونست بگیره
اره ولی من اون لوله رو در اوردم ، خیلی طول میکشید دخترم شیر بخوره خسته میشد
حداقل بیست سی سی آخرش با نی نمی تونن بخوره
دختر من نتونست باهاش بخوره
اشغاله واقعا اصلا نگیر
نه اون پیمانه اخرش خورده نمیشه.
بنظر من افتضاحه شایدممن نمیتونم باهاش کار کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.