مامانا برا کیان شیشه شیر دکتر براونز بگیرم خوبه

۸ پاسخ

عالیه پسر من داره

عالیه من دوتا گرفتم من ک خیلی راضی هستم

آخه کولیک نداره که ؟چرا هزینه کنی

اونت که مزخرفه سرشیشه ش
نمیدونم اینم مث اونه

عاليه بهترينه

عالیه

من دارم خیلی خوبه.

اره خیلی.خوبه من دارم

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی