خانما شیشه شیر اونت خوبه یا دکتر براونز

۷ پاسخ

اونت خوبه

دكتر بروان

انتخاب من اونت بود و خیلی راضیم مدل ایر فری که سوپاپ داره و ضد کولیکم هست رو استفاده میکنم

جفتشون عالین به خیلی چیزا بستگی داره انتخابت اونت سباهت بیشتری به سینه مادر داره و احتمال خفگی بچه یا اینکه شیر تو گلوی بچه بپره با اونت خیلی کمتره دکتر براون از اونت ضد نفخ تر و ضد کولیک تره

براونز

شیشه شیر اونت

دکتر بروانز

سوال های مرتبط

مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی
مامان ماهلین 🌙✨ مامان ماهلین 🌙✨ ۱۱ ماهگی
مامان مهوا🌝💕 مامان مهوا🌝💕 ۱۶ ماهگی
مامان ابولفضل🩵 مامان ابولفضل🩵 ۶ ماهگی