من پیرکس داشتم
خیلی باید مراقب باشی نشکنه ولی خوب برای سلامتی بهتره
من شیر خودمو میدم گاهی شیر خشک اما پیرکس نگرفتم چون هم داغ میشه هم سابقه لیوان شکستن و ... زیاد دارم و اونم میزدم میشکست 😂
من از پیرکس استفاده میکنم یه وقتایی آب جوش میریزم میذارم سرد بشه بخاطر همین پلاستیکی ضررداره.
من جفتشو داره خدارو شکر فعلا نشکسته
من پلاستیکی گرفتم خوبه ترسیدم از دستم بیفته بشکنه پیرکس
بستگی به استفاده ات داره
من شیرخودمو فقط میدم و پیرکس گرفتم چون گرم کردنش راحت تره تو خود شیشه گرم میکنم
یکی شیرخشک میده طلقی هم میتونه استفاده کنه قیمتشم مناسبتره و پیرکس گرون تره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.