خانوما این شیشه شیر پیرکس یومامی خوبه؟؟

تصویر
۱۱ پاسخ

عزیزکم ل کوی پوشک قیمت قدیمت سند؟

چنده قیمتش عزیزم؟

عالی عالی دوتا پیرکس ی تلقی داره مایا جونم
من راضی ام خودشم راحته باهاش

خیلی خوبه راضیم ۴ ماهه دارمش امروز از دستم‌افتاد شکست 😭الان قیمتش چنده کسی خریده

من برای دخترم دوماه خریدم راضی ام ازش
قیمتش مناسبه سری ش هم مناسبه چون دخترم فقط این مدل رو میگیره

سر شیشه اش خوب نیست خیلی زیاد میاد

تجربه استفاده از ش ندارم

بله خیلی خوبه

سنگین نیس؟

من استفاده نکردم ولی نشنیدم خیلی خوبشو بگن

من دارم راضیم البته کلاسیکشه ولی خیلی راضیم هم سبک هم سریش نرمه

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی
مامان محیا مامان محیا ۱۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان هایی که به بچه هاتون شیشه اونت میدید؛ اگه میدونید که هیچ اگه نه به کارتون میاد

شیشه های دهانه عریض برند یومامی ایرانیه اما کپی اونته و سرشیشه هاش بهش میخوره ، هم شیشه هاش چه جنس پیرکسش چه پلاستیکی و حتی سرشیشه ها قیمتشون یک سوم اونته .

یبار رفته بود سرشیشه براش بخرم مغازه دار گفت خانم میگی گرونه این برند ایرانی دقیقا بهش میخوره یا سرشیشه رو بگیر یا خود شیشه رو منم شیشه پلاستیکیش رو گرفتم تست کنم جواب داد رفتم سرشیشه اش رو خریدم. ( اون موقع قیمت شیشه پلاستیکیش با سرشیشه یکی میشد)

اوایل از این میدادم بعد دیگه دهانه عریض نگرفت و خانم خانما جنس خارجی رو پس زد منم رفتم سراغ دهانه باریک اما این دفعه هزینه زیاد نکردم همین یومامی رو پیرکس دهانه باریک گرفتم.

البته شیشه پیرکس مزیت اش بهتر از پلاستیکی اما خب بیوفته فاتحه اش خوندست که تو مسافرت برای من این اتفاق افتاد و شیشه یومامی گیر نمی اومد رفتم شیشه پیرکس بی بی لند گرفتم.

شیردهی
شیشه شیر
شیرخسک