۶ پاسخ

برای من که ولو تره

بزن گوگل قلمه زدن برگ انجیری
قلق خاص خودشو داره باید با ساقه قلمه بزنی مثل بقیه گلها نیست

با نخ ببند به هم

آره من همیشه قلمه می‌گرفتم داخل اب بزار ریشه میده خیلی خوشگل میشه توی تنگ شیشه ای

چه خوشگله😍 من به خاطر پسرم نمیتونم زیاد گل داشته باشم...دو سه تا دارم بالا جاکفشی گذاشتم 🥲 اینو هم یه میله بزار تو خاک اونی که افتاده با بند به میله وصل کن.

اینه

تصویر

سوال های مرتبط