۳ پاسخ

پسر منم با منه خوبه اما شوهرم میاد خیلی لوس میشه اذیت میکنه

پسر منم برعکسه وقتی با خودمه و تنها قشنگ حرف گوش کنه و راه میاد با آدم ولی وقتی باباش خونه است کاملا برعکسه چون باباش لج میکنه باهاش یا بازی نمیکنه باعث میشه فقط گریه و جیغ باشه تو خونه

ما برعکسیم ما وقتی تنهایم بهترین بچه دنیاست باباش گ میاد یا خانواده شوهرم بیان بدترین پسر دنیاست جوری ک دعوا منو باباش بقیه همه زو میندازه سر گریه و کارای بیخودش

سوال های مرتبط