۶ پاسخ

من براش دختری دارم شاه نداره میخونم اونم گوش میده آغا آغا میکنه

همسرم پریروز به دخترم می‌گفت تو چقدر سبکی‌‌ بابایی مثل یه بوته خار خشکی که باد توی بیابون قلش‌ می‌ده🤣🤣🤣 خیلی شاعرانه و عجیب بود😁

قربونشششش چشات برم من🤣بعد شوهرم میگه آره 🤣😐
یا میگم خدایااا چ فرشته ای دادی بمن خدا🤣

لحن خودم ، مامان قربونت بره؟؟ اونم میگه آآآآآآ🤣

کوهیارم مامانم رودم

من بش میگم قینقیلی😂😂

سوال های مرتبط