واسه سردی رحم باید چیکار کرد ؟

۶ پاسخ

آره منم می‌خوام

گرمیجات بخور ،ببین رحمت تغذیه بشه تاثیرش خیلیییس بیشتره،روز چهارم پریودی که خونریزیت خیلی کمه و لی هنوز رحم بازه ،زرده تخم مرغ و عسل و یکم پودرنبات و روغن زرد حیوانی و یکم زردچوبه مخلوط کن با اپلیکاتور بزن به واژنت پاهاتو بالا بگیر بره قشنگ محیط رحمت بگرده انقددددد موثره که خودت قشنگ متوجه میشی،امیدوارم حتما انجامش بدی اینو یه ماما تو مطب بهم گفته بود واقعا درمان خوبی هست حتی عفونت هم برطرف میکنه

لباس‌های برند آلمانی با قیمت مناسب 😍

اگر دنبال جنس پنبه‌ای هستید که بعد از چندین بار شست‌وشو، همون کیفیت اول رو داشته باشه و تنِ دلبندتون راحت باشه، حتماً یه سر به کانال «کیوانا کیدز» بزنید.

محدوده سنی
👶 از نوزادی تا ۲ سال: بادی‌های بسیار نرم و لطیف

🧒 از ۲ سال تا ۱۴ سال: تیشرت و ست‌های شلوارک آلمانی صد در صد پنبه ایی مناسب بیرون و منزل (با دوام و ضد حساسیت)

✨ چرا کیوانا کیدز؟

۱. قیمت‌هامون از دیجی‌کالا و باسلام هم رقابتی‌تره (حذف واسطه).

۲. 🚚 پیشنهاد ویژه: خرید بالای یک میلیون ارسالش رایگانه!

همین الان مدل‌ها رو در کانال روبیکا ببینید و مقایسه کنید:

👉 @kivana_kids

سوالی بود یا برای مشاوره سایز می‌خواید من در خدمتم:لطفا از من حمایت کنید مامانا 🙏

🆔 @mami_shaa

عسلو سیاه دانه هرروز ناشتا بخور با روغن سیاه دونه همیشه رحمتو ماساژ بده مخصوصا روزای پریود..جای سردم نشین

تونت بزن پره...بادکش رحم وتخمدان وسیاهدانه وعسل ناشتا..گرمیجات و...

چيزاي گرم بخور

سوال های مرتبط

مامان ملینا و پرهام مامان ملینا و پرهام ۵ سالگی