۱۰ پاسخ

(میدونم تجربه یه نفر کافی نیست اما میگم با نظرات بقیه بزار کنار هم نتیجه گیری کن)
من بیشتر از 10 ساله پریود شدم
همیشه خودمو شستم
مرتب پد عوض کردم
یکی دو روز اول حموم نمیرم فقط چون خونریزیم یه کم زیاده
بعدش میرم و اتفاقا حالم رو بهتر میکنه.
هردو بچمو با اولین اقدام باردار شدم و مشکلی نداشتم
الحمدالله تا الان هیچ عفونت یا مشکلی برام ایجاد نشده.
بنظرم تنها چیزی که زن رو سالم نگه میداره و از عفونت جلوگیری میکنه بهداشته.
بازم شاید نظر دوستان بهتر باشه

من که میشورم خودمو

من میشورم از روز اولم حموم میرم ، با اقدام اول هم باردار شدم ، هیچوقتم درگیر خارش و عفونت نبودم ، بهداشت از همه چی مهم تره ، بوی گند خون پریودی خودش وحشتناکه حالا فکر کن نشوری

مگه میشه ادم خودشو نشوره 😥 من همیشه میشورم این حرفا چیه

بادستمال خودتون روتمیز کنید نمیدونم شستن سردی میاره یانه

من با ابگرم میشورم حموومم از روز اول میرم با اولین اقدامم باردار شدم

مگه میشه نشست.بشور با آب ولرم خشک هم بکن من اینقدر میشورم و خشک میکنم مرتب پد عوض میکنم حس میکنم بوی خون میدم وای به حال اینکه نشورم🥲🤐

من روز سوم حمام. با دستمال خشک

من میشورم مگ میشه با دستمال.بعد ۳روزم حموم میرم..

خب عفونت میگیرم که!!!!

سوال های مرتبط

مامان المیرا مامان المیرا ۵ سالگی
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ سالگی