در زمان پریودی حنا گذاشتن خوب نیس ؟
ضرر داره؟

۲ پاسخ

برای سردی رحم حنای کف پا بزار بمونه تاصبح و شکم و محدوده رحم رو با روغن سیادونه ماساژ بده و اگه میتونی بادکش گرم بزار نوره مالی هم خیلی خوبه

سلام عزیزم میبینم خیلی در مورد سردی رحم می‌پرسی
اول اینکه نه حنا در پریودی مورد نداره
و دوم اگر رحمت سرد هفت روز پریودی سیاه دانه و عسل بخور
حنا برای گرمی رحم کاری نمیکنه
حنا در طب سنتی فقط گرمی بدن رو میگیره

سوال های مرتبط

بابای محمد علی بابای محمد علی ۶ سالگی
مامان سامیار و رستا مامان سامیار و رستا ۶ سالگی