خانما نشستن زیاد تو بارداری ضرر داره

۱ پاسخ

همش دراز کش خوب نیست ولی بهتره خیلیم نشینی

سوال های مرتبط

مامان سامیار و رستا مامان سامیار و رستا ۶ سالگی