۳ پاسخ

شما چن سالتون ؟

نده زیاد نده
از من مادر الرژیک بپرسی بهت میگم هر چیزی زیادش میتونه الرژی و فعال کنه و سیستم ایمنی و تحت تاثیر قرار بده درگیر شدن با الرژی خیلی سخته

نه بابا دیگه حساسیت نداره بده بخوره

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۵ سالگی