بهتره بری دکتر نمیتونم بگم عادیه...ولی منم داشتم رفتم دکترخودم معاینه کردوگفت عفونته و ترشحاتت عادیه ولی توبروچک شی ان شاالله چیزی نیس
باید بری چک کنی بیمارستان
زودتر برو بیمارستان تا بهت سرم بزنن
برو تست بده بیمارستان
اگ نبستا زیاد و بی رنگ مثل اب باشه نشتیه
والا منم اینجوریم. اما بیمارستان نمیرم چون دوست ندارم معاینه بشم و تا جایی ک اطرافیانم گفتن تو این هفته ها عادیع
پد بزار سرفه کن اگ خیس شه از کیسه آبه
برو بیمارستان چکت کنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.