۷ پاسخ

بهتره بری دکتر نمیتونم بگم عادیه...ولی منم داشتم رفتم دکترخودم معاینه کردوگفت عفونته و ترشحاتت عادیه ولی توبروچک شی ان شاالله چیزی نیس

باید بری چک کنی بیمارستان

زودتر برو بیمارستان تا بهت سرم بزنن

برو تست بده بیمارستان
اگ نبستا زیاد و بی رنگ مثل اب باشه نشتیه

والا منم اینجوریم. اما بیمارستان نمیرم چون دوست ندارم معاینه بشم و تا جایی ک اطرافیانم گفتن تو این هفته ها عادیع

پد بزار سرفه کن اگ خیس شه از کیسه آبه

برو بیمارستان چکت کنن

سوال های مرتبط