۲ پاسخ

کیسه اب یهو اب زیادی میاد. ک حتی لباس زیرو شلوار اینات کلن خیس میشه اما ترشو فقط لباس زیر خیس میکنه

زیاد ترشح میکنی.کیسع اب بی رنگه،خیلی رقیق.پر بهداشتی بزار میفهمی

سوال های مرتبط

مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی