منم تنبلی دارم دو نیم ساله اقدامم
چله عاشوراحق شناس چیه
اگه فهمیدی به منم بگو
چله عاشورا حق شناس خیلی حاجت میده حتما امتحانش کن
عزیز پیامای قبلیتو دیدم ک گفتی تنبلی داری حتما باید بری دکتر. بدون دارو باردار نمیشی حداقل چند ماه یا کمتر زمان میبره منم تنبلی تخمدان دارم
برو دکتر واز امپول بزای تقویت تخمدان وفولیکول استفاده کن به همراه قرص وبگو اگر فولیکول هات خوب بود بعدش امپول ازادسازی چون اینجوری احتمال باروری بالا تر میره ومیدونی هرماه تخمک هست که آزادش کنه امپول
با همسرت برین دکتر آزمایش بدین دارو میده باردار میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.