سروقت دارو هاتو بخور روزی یک یا دوبار با شامپو بچه جاشو بشور بعد با سشوار خشک کن بعد که خشک کردی یک گاز استریل حتما بزار روش تا خشک بمونه و عرق اینا نکنه من بچه اولم همین کار رو انجام دادم با اینکه چربی شکم زیاد داشتم خیلی زود و تمیز خشک شد و عفونت نکرد
حمام. لباس ساحلی فشار نیاد. اصلا کار خاصی نداره چون دکتر من رو بخیه چسب قوی ضد اب زد همون موقع، بعد یک هفته بخیه کشیدم. داروهامو مخصوصا شیاف مسکن سروقت استفاده کن ک دردشو تجربه نکنی . استراحت بدون سنگینی. نیاز بسشوار و فلان هم نیست. مگ زایمان طبیعیه
شستشو با صابون بچه و خشک کردن سریع با باد سشوار بعد3روز خوردن سوپ وغذاهای آبکی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.