۷ پاسخ

عزیزم الک کن و جای خنک بزار

آرد برای نون درست کنی ما نمک میکنیم

جاش گرم بود بزار ی جای خنک هیچی نمیشه ی مقدارش هم بزار فیریز واسه خودت

جای خشک و خنک نگه دار

تو یخچال ارو نگه میدارم

ارد فقط باید جای خنک باشع
اگ میتونی نایلون های بزرگ ارد بریز داخلش بذار فریزر تا وقتی ببریش

باید حتما جای جنک بزاری وگرنه دوباره اون سوسک ها رو میزنع

سوال های مرتبط