دوسالگی
کلا یک هفته طول کشید
2 سال و 6 ماه گرفتم
دو هفته طول کشید
ولی باز بعدش گاهی حواسش نبود یا سرگرم بازی بود جیش میکرد که اونم خوب شد خداروشکر
نزدیکای دوسالگی، زیاد طول نکشید
من پسرمو دو سال و نه ماهگی از پوشک گرفتم البته همه بچهها مثل همدیگه نیستند بعضیا زود عادت میکنم بعضیا هم دو هفته سه هفته شاید یک ماه هم طول بکشه پسر من دو هفته بود که از پوشک گرفتم یه چند باریم شیطنت میکنه و زورش میاد بره دستشویی داخل شلوارش جیش میکنه اینجور مواقع باید دلتو بزنی به دریا 😁
۲سالگی گرفتم
جیششو ۴روزه گفت پیپی رو یه کوچولو میترسید تا کامل اونم بگه ۱ماه طول کشید
۲ سال ۹ ماه خودش خواست بدون هیچ اجباری فقط روز اول خطا داشت تا الان ک ۴ماه میگذره خطا نداشته
دو هفته ست گرفتمش دیگه آخر این ماه سه سالش میشه. روز اول سخت بود هر ده دقیقه دسشویی میخواست ردزای بعد فاصله ش بیشتر شد فقط بديش اینکه نمیگه دسشویی دارم باید به زور ببرمش بعدم پی پی هم اغلب تو لباسش میکنه
۲سال و ۴ماهگی شروع کردم زود یاد گرفت تو این چند ماه گاهی خطا هم داشت .حتی تا یکماه پیش شبا هم پوشکش میکردم ک اونم اوکی شد خداروشکر.
2 سالو نیم یه دو سه رو کلا طول کشید خیلی همکاری کرد
دو سال ۹ ماه .البته وسطا خطا داشت ولی تا دو هفته اوکی شد
دوسالگی کمکم از پوشک ترکش کردم
یک ماه طول کشید .هنوز خطا داره ولی خیلی کم
من ۳ سالگی خیلی راحت گرفته شد الان حواسش پرت باشه خیلی یا خیلی دور بره دسشویی تو شلوارش جیش میکنه
۲ سال و ۹ ماهگی
خدا رو شکر خیلی راحت بود برام من کامل از پوشک گرفتم
از روز دوم هم گفت جیش دارم
دو سال و سه ماهگی.. تقریبا یه ماه.. ولی هنوزم بعضی اوقات ک هواسش خیلی پرت میشه خطا داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.