فولیکول ۲۶زیاد بزرگ نیست؟تبدیل به کیست نمیشه؟

۳ پاسخ

ازاد سازی بزن
برای من یبار فولیکول ۲۶ کیستی شد

ن ۳۰ب بالا بیشتر میشه برا من ۳۴شد کیست

نه برای من پارسال رفتم سونو 27,29,30بود

سوال های مرتبط