۷ پاسخ

نه عزیزم خیلیم عالیه
فقط امکان داره زودتر ازاد بشه

سلام شما با فولیکول ۲۳ روز ۱۰ باردار شدین؟؟؟؟؟

زیاده چای زنجبیل بخور ورزش کن زودتر ازاد شه

ن عزیزم خیلی هم عالی تا ۱۲ سیکل تخمک گذاری میکنی

من روز ۱۳هم فولی ۲۱ داشتم .اقدام کردم پناه بر خدا

نه فکر کنم زود تر آزاد میشه خوش به حالت من روز ۱۵ فولیکول ۱۷ بود دکتر خودش میگفت خوبه ولی باید برا باردار بشی ۲۰ تا ۲۳ باشه

عزیزم روز تخمک گذاری همیشه ثابت نیست
ممکنه امروز فردا آزاد بشه

سوال های مرتبط

مامان دختر عزیزه دلم مامان دختر عزیزه دلم هفته سی‌وسوم بارداری
در انتظارطُ🤱🏻 در انتظارطُ🤱🏻 قصد بارداری