خانما درد پریودی میادو میره طبیعه من استرس دارم

۶ پاسخ

منم دارم خیلی شدید میاد و میره .
تست هام مثبته. امروز وقت پریودم بود .

طبیعیه

اره عزیزززززم

منم دارم هشت روز تاخیر دارم وتستم مثبت ازمایش نرفتم

آره عزیزم طبیعیه نگران نباش

طبیعیه .نکران نباش

سوال های مرتبط

مامان سنجد، ivf مامان سنجد، ivf هفته سی‌ویکم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته شانزدهم بارداری
مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان هدیه حضرت رقیه مامان هدیه حضرت رقیه هفته بیست‌وهشتم بارداری