۶ پاسخ

طبیعیه

اره طبیعیه منم همینجوری بودم

کاملا طبیعیه

بله عزیزم طبیعیه اگر درد بیش از اندازه و غیر قابل تحمل بود باید بری دکتر

طبیعیه عزیزم س ماه اول این دردارو داری من گاهی هنوز میاد سراغم

اره طبیعی عزیزم منم همین طوری هستم

سوال های مرتبط

مامان نینک مامان نینک هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو روزهای ابتدایی تولد