دقیقا منم تا وارد ۸ هفته شدم کمر درد گرفتم ولی ازاونورم حالت تهوعم خیلی کمتر شد برا همین نگرانم شمام علایم دیگتون کمتر شده؟؟
اگر میگیره ول میکنه و شدید نیس طبیعیه
اره اگه میگیره ول میکنه
سلام بله اگه بدون لک و خونریزی باشه طبیعی احتمالا درد لانه گزینی .من خودم سر پسرم تا دو سه ماه این درد داشتم بیشتر استراحت کن کار سنگین پیاده روی طولانی انجام نده دکترت هم در جریان بذار مهم نظر دکترته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.