منکه میدم پسرم عاشششششقشه دولوپی کیک یزدی میخوره ولی هر روز نمیدم😂😂😂
بنظرم کیک یزدی برا ادم بزرگ هم مضرِ 😵💫
بیسکوییت های سرلاک یا بیسکوییت مادر با موز و اینا امن تره
اره بده من دیگه همه چی میدم
نه نده چیه کیک یزدی این همه میان وعده مفید داریم
چرا بچه من ب کیک و بیسکوییت علاقه نداره😐
آره بابا چرا نشه منم گاهی وقتا میدم
اره بابا بده
من میدم گاهی اوقات
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.