۲ پاسخ

آره عزیزم میشه من درست کردم

میشه عزیزم .. فقط دو ساعت بعد بی حسی نباید شیر بدی … و تو این دو ساعت زیاد آب یا شیر بخور که دفع داشته باشی و‌بی حسی دندون‌ از بدنت خارج شه ..

سوال های مرتبط