۱ پاسخ

باید قرص بخوری عزیزم
بری به داروخونه بگی بهت میده
ولی واقعا حیفه😢
لبنیات و ترشیجات و یسری چیزایی که واسه رفلاکس بده نخور عزیزم شاید نیاره بالا دیگه
اگه نهایتا دیدی فایده نداره قرص بخور

سوال های مرتبط

مامان کایان مامان کایان ۱۰ ماهگی
مامان پندار😍 مامان پندار😍 ۱۲ ماهگی