۵ پاسخ

عزیزم پسر منم اینجوری میشه اکثرا همیشه پماد هیدروکورتیزون میزنم خیلی بهتر میشه

کالاندولا بزن خیلی خوبه

شاید حساسيت به مایبی بی داره

انگار سوخته
کالاندولا بزن
اگر داری پناتن بزن آب رو اتیشه

شاید عرقسوز شده
کالاندولا بزن
یا پماد اردن

سوال های مرتبط