من کلا اینجوریم عزیزم😂😂😂😂
من همینطوری بودم سنوگرافی اول ضخامتم ۳ بود فولیک زیر۱۰ داشتم فولیکول غالب ۵م.م داشتم تخمدان چپم سالم بود تخمدان راست تنبلی داشت کیست
سنوگرافی دوم دیروز۱۳سیکلم رفتم ضخامتم۲ بود فولیک زیر۱۰ داشتم فولیکول غالب ۶م.م داشتم ک خونریزی کرده بود هردو تخمدان هام کیست دارن تنبلی شدید
اینم از هوس های من خیال پردازی من آخرش اینجوری شود۳ماه باید قرص جلوگیری بخورم ۲ماه اوابست استرودیول برم سنوگرافی اگه اوکی باشم بعد اقدام کنم یعنی ۵ماه باید الکی الکی حروم بشه❤️🩹❤️🩹🥺😮💨😮💨😭😭😭😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.