۵ پاسخ

یه چیز کوچیک قندی بخور
توت خشک انجیر خشک خیلی خوبن

کم خونی احتمالا داری عزیزم و فشارت پایینِ

فشارتو بگیر خب

خرما بخور دو سه تا ببین چطور میشی

واسه چی ابجی

سوال های مرتبط

مامان نویان👶🏻💙 مامان نویان👶🏻💙 هفته بیستم بارداری