۴ پاسخ

دما رو نگاه نکردم اما خیلی گرمه
یه دونه زیر دکمه استین کوتاه و پوشک
اگر از خونه برم بیرون یه شلوار تنش میکنم
یا تاپ و شورت

مشهد گرم شده با یک‌نیمه استین زیر دکمه شورت وِشلوارم پاش تکردم فقط آخرشب یک شورت عینکی پاش میکنم

من ک همون بادی و‌استین بلند و‌شلواز
البته نخی

من فقط ی رکابی تنش کردم کولرم روشنه

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی