دما رو نگاه نکردم اما خیلی گرمه
یه دونه زیر دکمه استین کوتاه و پوشک
اگر از خونه برم بیرون یه شلوار تنش میکنم
یا تاپ و شورت
مشهد گرم شده با یکنیمه استین زیر دکمه شورت وِشلوارم پاش تکردم فقط آخرشب یک شورت عینکی پاش میکنم
من ک همون بادی واستین بلند وشلواز
البته نخی
من فقط ی رکابی تنش کردم کولرم روشنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.