تن بچه های یه ماهتون چقد لباس میکنین

۶ پاسخ

من یه تیکه خیلی گرم کولر میزنم شبم قنداغش میکنم

من تو ظهرا خونه ی زیر دکمه تنش میکنم شبا روی زیر دکمه پیرهن و شلوارم میپوشونم شبا اینجا هنوز سرد میشه

بستگی به شهرتون داره
من یه تاپ سرهمی

بستگی دارع هوای خونه چطور باشه من کولر میزنم دوتیکه تنش میکنم

فقط یه تیکه
یه تیشرت و شلوار

یه تیکه با یه شلوار

سوال های مرتبط

مامان محمد💛 مامان محمد💛 ۱۵ ماهگی
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی