مامانا چند دست لباس تن بچه هاتون میکنین ؟؟؟؟

۱۱ پاسخ

یه بادی زیرش یه بلیز شلوار

الان که اینجا سردترشده بارونیه یه رکابی یه استین بلند ولی قبلش فقط یه استین دار

ی رکابی با شلوار انقد گرماییه چاره نداریم اونم نپوشونیم

یه بادی فقط شبا شلوار میپوشه

الان گرمه یه رکابی با یگ تیشرت و شلوارک

ی زیر دکمه یه پیرهن

یه بادی یه آستین بلند

ی بادی ی آستین بلند

یع رکابی زیر
یه بادی رو حالا یا استین بلند یا کوتاه
کلا دو تا میپوشونم نازک

ی پیرن شلوار همین

دو یا سه تیکه

سوال های مرتبط

مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی