دمای خونتون چند درجس و لباس چی تن نی نیا میکنین

۲ پاسخ

من ی بادی از زیر تنش میکنم با یک بلیز شلوار

امروز که شستمش یه هودی با یه بادی زیرش تنش کردم.

سوال های مرتبط

مامان ني ني پيني🧿 مامان ني ني پيني🧿 ۱۰ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۵ ماهگی