۶ پاسخ

رامپر میپوشه و تیشرت و شلوارک
همشونم نخی که مامانم میدوزه
از بیرون خیلی گشتم همشون جنسشون گرمه پسرمم خیلی گرماییه

من رامپر و سرهمی دکمه دار برا بیرون، خونه صبح ها ک گرمه تاپ و شورت عینکی شب چون نمیزارن پتو روش باشه پیراهن آستین دار نخی و شلوار ک پشه نخوره و سردش هم نشه

من ک کلارامپرمیپوشونم هم واسه خونه هم بیرون خیلی مرتب وقشنگه

منم سرهم یا رامپر میپوشونم راحته واسه بچه.اینه ها

تصویر

از اینا خنکن. برای بیرون. جینگول بینگول میپوشونیم😂

تصویر

رامپر و سرهمی خیلی خوبنننن
این دوتا بچه رو خیلی شیک و تمیز نشون میدن و هیچ وقت لباسش بالا نمیره که پهلو هاش دیده شه یا سرما بخوره.

سوال های مرتبط

مامان قند و نبات مامان قند و نبات ۲ ماهگی