یه دس یه دست کامل هم ن یه بادی یه استین بلند یه شلوار
زیرپوش زیر دکمه ای یا رکابی با بلوز و شلوار
اینجا که هوا گرمه فقط یه آستین بلند و شلوار
بعضی وقتا هم آستین کوتاه
رکابی آستین بلند
به نام خدا
یه بادی بندی 🤦🏻♀️ تو گرمای یزد
یه رکابی زیر دکمه ای همین
یه بادی حالا با استین کوتاه یا رکابی
اگه غروب یا شب سرد تر شد یه شورت عینکی😁
فقط یه بادی رکابی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.