سلام خانوما چند دست لباس تن بچهاتون میکنید؟

۸ پاسخ

یه دس یه دست کامل هم ن یه بادی یه استین بلند یه شلوار

زیرپوش زیر دکمه ای یا رکابی با بلوز و شلوار

اینجا که هوا گرمه فقط یه آستین بلند و شلوار
بعضی وقتا هم آستین کوتاه

رکابی آستین بلند

به نام خدا
یه بادی بندی 🤦🏻‍♀️ تو گرمای یزد

یه رکابی زیر دکمه ای همین

یه بادی حالا با استین کوتاه یا رکابی
اگه غروب یا شب سرد تر شد یه شورت عینکی😁

فقط یه بادی رکابی

سوال های مرتبط