سلام شما لباس الان چی بیشتر تن بچهاتون میکنید؟

۷ پاسخ

تو‌خونه شورت رکابی یا نهایت تیشرت
بیرونم معمولا نمیرم اگرم برم همون ی سرهمی که زیزش زیردکمه پوشیده باشم

تو خونه یه بادی آستین حلقه ای بدون شلوار
بیرون اگه تو روز برم دیگع تابستونی تنش میکنم اگه شب باشه آستین بلند و شلوار
بادی هم در هر صورت تنشه چون بغلش میکنیم لباسش میره بالا

تو خونه زیر دکمه بدون آستین بیرون اگر آفتاب باشه لباس تابستونی اگه باد باشه یا سرد باشه سرهمی آستین دار

خونه زیر دکمه بیرون بلوز آستین بلند

تبریز سرده ..... بادی به خاطر پهلوها حتما میپوشونم . آستین بلند و شلوار
بخاری کم کردم خودم از گرما نفرت دارم 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

یه زیر دکمه ای خالی . ولی بیرون مثلا یه سرهمی هم روش میپوشونم

تو خونه اکثرا زیر دکمه خالی میپوشونم چون گرمه اما بیرون بخواییم بریم ی استین بلند و شلوار هم از روش میپوشونم

سوال های مرتبط