۷ پاسخ

بستگی به هوا داره دگ

زير دكمه ركابي هميشه بايد تن بچه باشه چ تابستون چ زمستون

من3تامیپوشوندم دیشب دراوردم کردم دوتای بادی بابلوزش موند

من از اولم فقط ی لباس پوشوندم رکابی نپوشوندم
الانم ک آستین نصفه یا بادی فقط

من تو خونه دوروزه ک با رکابی زیر دکمه

ساری چند روزه گرم شده پسر من خیلی پشت گردنش عرق میکرد من دیگه تنش نمیکنم اما با اینکه خودم تاپ میپوشم تو خونه واس اون یا سرهمی یا زیر دکمه آستین بلند میپوشونم حتما

من که دخترم دوماه و هفت روزش شده هنوز تنش نمیکنم
هوای هنوز برای بچه ها سرده
البته بستگی‌به شهرتون داره شاید هنوز سرده یا گرم شده باشه

سوال های مرتبط

مامان کیان مامان کیان ۳ ماهگی