لباس تن پسرم رکابی خوبه برا شب

۷ پاسخ

دست خودشم همیشه تو دهنشه
آب دهنشم میاد

پسرم دست منو میخوره با حرص

الآنم عرق کرده

گرمه خیلی

کولر خاموشه شبا

من آستین کوتاه میپوشونم
رکابی حس میکنم سردش بشه

اگه گرمه بله خوبه ولی کولرروشن نکن

سوال های مرتبط

مامان رضا کوچولو😍🥰 مامان رضا کوچولو😍🥰 ۷ ماهگی