سرماخوردگی دارم شیر میدم بدنم درد میکنه چی بخورم مامانا 😭😭

۳ پاسخ

من سرما داشتم رفتم دکتر
واس بدن درد استامینوفن ساده داد
واس چرک خشک کن سفیکسیم
و قرص سرماخوردگی
سرم و آمپول های تقویتی

مایعات بخور خیلیی
و خیلی کم میتونی دارو بخوری
ی دکتر خوب برو
من ک مریض میشدم به دکتر اطفال بچم گفتم بهم دارو داد و همونطور پیش میرفتم

سوال منم هست🥺🥺

سوال های مرتبط

مامان الین و ریان مامان الین و ریان روزهای ابتدایی تولد