من تا الان سه بار رفتم مسافرت خوب بوده
اره خوبه با ماشینخودتون میرین حواست باشه باد توگوشش نپیچه
من رفتم البته ۵ ماهه کالسکه حتما ببر نیاز میشه صبر و حوصلتم تو ماشین زیاد کن قبلشم مفصل با همسرت صحبت کن که خستگی راه رو اعصابش اثر نذاره چون خودت خسته میشی تو ماشین بخوای شیر بدی و بخوابونیش
بروواست خاطره میمونه قطعامسافرتت نمیتونه مثل قبل راحت باشه ولی خیلی خوبه خودتوبچرومحدودنکن اذیت بشی من دخترم۵۰روزه بودرفتم درسته کلاتوخونه بودم ولی تجربه شیرینی بود
برو حتما خوش میگذره
منم بچم دوماهشه میخوام برم تهران
خوبیش اینه تو ماشین میخوابه
ولی نمیدونم تو ماشین عموی شوهرم بخوابه یا نه
من رفتم .خداروشکر فسقلی پایه سفر و ولگردی بود😆😆
آره برو
من رفتم خوب بود
حتما برو،سخت نگیر
اگه غر و نق زیاد نمیکنه
و تو ماشین صندلی های عقب تنهایی برو
بستگی به بچه ات داره
من ماه پیش با قطار رفتم مشهد خوب بود خوش گذشت
قطعا سخته ولی برو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.