بهتره بذاری سر اپلیکاتور و بعد بذاری داخل واژن، نیاز نیست سوراخ کنی خودش سریع پاره میشه. حتما پد بذار که وقتی میزیزه بیرون لباست کثیف نشه. چون خیلی چربه و شستنش سخته
عزیزم منم تازه گرفتم گفتن باید چندتا سوراخ کنی بعد تا ته فشار بدی بره داخل
فکرکنم باید بندازی داخل واژنت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.