شیاف گل مغربی چه جوری استفاده می کنید

۳ پاسخ

بهتره بذاری سر اپلیکاتور و بعد بذاری داخل واژن، نیاز نیست سوراخ کنی خودش سریع پاره میشه. حتما پد بذار که وقتی میزیزه بیرون لباست کثیف نشه. چون خیلی چربه و شستنش سخته

عزیزم منم تازه گرفتم گفتن باید چندتا سوراخ کنی بعد تا ته فشار بدی بره داخل

فکرکنم باید بندازی داخل واژنت

سوال های مرتبط

مامان دیارا 🥰💓 مامان دیارا 🥰💓 هفته سی‌وهشتم بارداری