۶ پاسخ

آره منم همینجوری هستم

من دارم دیونه میشم واقعا خسته شدم

طبیعیه بابا رحم داره باز میشه

عزیزم باید شکمبند استفاده کنی تا به زیر شکم و واژن فشار نیاد
منم اینجوری بودم دکترم گف شکمبند ببندم

منم همینطورم.

داربم جر ميخوريم از درد واژن رحم شكم
ولي ديگه بايد تحمل كرد ديگه داره جا باز ميشه

سوال های مرتبط

مامان 🩵قهرمان مامان 🩵قهرمان هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ مامان 🤍🪽🌊آئین🤍🌊🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری