۴ پاسخ

من همیشه گوشت رو با قیچی آشپزی خورد میکردم با برنج قاطی بعدش میخورد

گوشت گوسفند فقط درست کن اونهم سعی کن بره باشه حتما با زودپز بزار خوب بپزه نرم بشه، الیاف گوشت سفته اگر گوسفندش پیر باشه

دختر من از یه سال و نیمی تقریبا کوچیک کوچیک میکردم میزاشتم جلوش

خیلی نرم درست کن براش ریز ریز کن یاد میگیره

سوال های مرتبط