سونو انومالی دادین هزینش چقد بود تازگیا

۹ پاسخ

من فروردین بود رفتم ۱و۵۰۰۰

من فروردین ماه بود آزاد رفتم ۵۳۵۰

۲۵۰۰سونو گفتن که دوشنبه میرم
۴۷۵۰آزمایشش شد

من آزاد رفتم شد۲/۳۰۰

من آنومالی تک اوایل اردیبهشت ۲۳۰۰آزاددادم

۶ تومن

من ١٨ فروردين دادم ٥٨٠٠

من 2300 دادم

۶ تومن یه ماه پیش تو سونوگرافی آوا
شریعتی

سوال های مرتبط

مامان مهواو جوجه 🐤🐣 مامان مهواو جوجه 🐤🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری