۱۵ پاسخ

من 42000000

غربالگری دوم منظورتون انومالی هستش؟

سونوگرافی آنومالی رو چطور میدونین؟

من با بیمه تامین اجتماعی ۱۷۰۰

سه تومن

من میخوام ۸ تم همین برج برم ۱/۳۰۰

من ۲۵دی دادم۳تومن

دوشنبه دادم سونو ۱۱۳۰
آزمایشش ۳ تومن

منم انجام دادم ۳۱۰۰

چن روز پیش دادم بدون بیمه ۲۵۰۰

من ۲۷۰۰دادم ۲۳دی ماه

۲۷۰۰ دادم هفته ۱۹

ن من تو دوتابارداریم هم ندادم اولی ریسک نباشه دومی نیاز نیس همونه تکرار میشه

من هفته پیش دادم۳

من تو ۱۶ هفتگی دادم
۳ تومن

سوال های مرتبط

مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهفتم بارداری