۳ پاسخ

ازمایش نداره فقط سنو‌گرافی هستنش
خیلی ها همون ازمایش دوره اول روز دوبارع تکرار میکنن

واسه من آزمایش نداشت فقط سونو بود یک و سیصد بدون بیمه

غربالگری دوم فک نکنم آزمایش داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان پرنسا و تو دلی مامان پرنسا و تو دلی هفته شانزدهم بارداری
مامان نورا👶🍓 مامان نورا👶🍓 روزهای ابتدایی تولد
مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 مامان 💖𝐃𝐞𝐥𝐬𝐚💖 ۸ ماهگی
مامان جوجوی من 🐥 مامان جوجوی من 🐥 هفته بیست‌ودوم بارداری