۹ پاسخ

متفاوته
من ازمایش ۳ تومن
سونو ۴۲۰۰
اکوقلب هم نوشته بود نزدیک ۳ شد

کسی می‌دونه چه دمنوش هایی برای سرما خوردگیه تو بارداری مجازه؟

نه هزینش همه جا یکیه فقط با بیمه بودن و نبودن مهمه وگرنه ۳تومنه آزادش

من ازمایش خونم شد ۵۰۰ تومن سونوهم پرسیدم یکو خورده ای ولی هرجایی قیمتا فرق دار

قیمتا فرق داره بین3تا4هست.

من دادم ۳ تومن

هرجا قیمت ها فرق میکنه

من دیروز آزمایششو انجام دادم ۳میلیون

منظورت آنومالی هست

سوال های مرتبط

مامان نفس🩷 مامان نفس🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان گل پسر😍👼 مامان گل پسر😍👼 هفته بیست‌وهشتم بارداری